Elikkäs homman nimi on tämä: 7 kiloa lähtenyt, ainakin 23 vielä jäljellä, ja mikäli hyvältä tuntuu, niin vielä sen jälkeen viisi pois. Tosin mulla ei ole tarkoituksena hankkia tikunlaihaa vartaloa, vaan naisellisen muodokas...itseasiassa mulle ei onnistuis tikkulaihuus, sillä lantioni on leveä, ei niinkään rasvasta, vaan luut ovat kyllä noiden kahden pikkutiipertäjän jäljiltä levinneet mahdottomasti, ja luillehan ei mitään voi.

Oikealla olevasta mittarista voitte seurata, missä mennään.

Minun suhteeni ruokaan on aina ollut väärä, olen tunnesyöjä, ja nyt mun olis tarkoitus opetella käsittelemään pahaa mieltä jotenkin muuten. Tai onhan se onneksi jo hyvällä mallilla, mutta viimeaikoina lipsumisia on jonkin verran sattunut, onneksi paino ei sentään ole noussut.

Mulla on tarkotus jossain vaiheessa kirjottaa sivu niistä asioista, joita olen painonpudotuksesta oppinut oman kokemukseni kautta. Ne eivät siis ole yleisiä laihdutus/elämäntaparemonttisääntöjä, mutta jokainen voi kohdallaan sitten miettiä, auttaisiko jokin asioista myös sinua.

En muuten ole mikään perinteinen laihduttaja. En katsele liikaa sääntöihin, en hengitä "oikeassa" rytmissä lenkillä...teen asiat niinkuin ne itsestä tuntuu hyvältä, joskin osaan olla myös aika ankara itselleni, mikäli koen että olisin voinut tehdä jotakin paremmin. Jos tuntuu siltä että halkean, ostan/teen itselleni jotakin hyvää, mutta kohtuudella ja silloinkin kaloreita katsellen, kahdesta kevyestä kun voi vieläkin valita sen kevyemmän.

Eiköhän tässä =)